WDROŻENIA I SZKOLENIA

Zakup i wdrożenie

Aby skutecznie i sprawnie rozpocząć korzystanie z systemu Galactica HYDRA konieczne jest przeprowadzenie procedury wdrożeniowej. W zależności od tego, jak bardzo jest zinformatyzowana Państwa firma, doradzimy jak przeprowadzić wdrożenie przy minimalnych kosztach.

Zanim zdecydują się Państwo na rozwiązanie Galactica polecamy zapoznać się z funkcjonalnością systemu na naszej stronie, przetestować wersję DEMO, skontaktować się z naszym działem handlowym, który odpowie na Państwa pytania.

Na cenę oprogramowania wpływ mają następujące elementy:

  • koszt subskrypcji lub licencji,
  • koszt wdrożenia (mogą Państwo samodzielnie wdrożyć system w oparciu o dostępne instrukcje lub skorzystać z usług wdrożeniowych Galactica, które opisano niżej),
 

Główne usługi wdrożeniowe:

  • dostosowania funkcjonalności systemu (w zakresie: pól formularzy, warunków wyszukiwania, procesy przetwarzania informacji, raportów, wydruków, powiadomień),
  • importy danych początkowych (np: baza użytkowników, baza kontrahentów, baza produktów/wyrobów itp),
  • integracje systemu HYDRA z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie,
  • implementacje danych początkowych, zasilenie systemu bieżącymi dokumentami systemowymi, zdefiniowanie szablonów uprawnień, itp.
  • wizyty konsultacyjne w okresie wdrożeniowym i eksploatacyjnym,
  • instalacja i uruchomienie systemu,
  • szkolenia dla liderów i użytkowników.


Instalacja i dystrybucja systemu
System GALACTICA HYDRA jest systemem intra/internetowym, do pełnego wykorzystania produktu, konieczne jest zainstalowanie oprogramowania na serwerze posiadającym dostęp do Internetu. W zakresie uruchomienia systemu jesteśmy bardzo elastyczni. Możemy zaproponować Państwu różne warianty, w zależności od warunków jakie istnieją u Państwa i takie rozwiązanie, które wygeneruje minimalne koszty.

Serwer
Jeśli posiadają Państwo własną infrastrukturę serwerową, możliwe jest posadowienie systemu w Państwa serwerowni (wymagania sprzętowe i systemowe uzyskają Państwa wraz z ofertą). Jeśli nie posiadają Państwo własnej infrastruktury to możemy pomóc w jej przygotowaniu służąc doradztwem lub możemy zaproponować hostowanie systemu w centrum hostingowym Galactica, które jest przygotowane do utrzymywania tego typu systemów, zapewniając stosowny serwis i poziom zabezpieczeń.

Komputer lokalny
Jeśli posiadają Państwo sprzęt komputerowy, to nasze oprogramowanie będzie na nim pracować praktycznie bez żadnych dodatkowych działań, o ile zainstalowana jest jedna z aktualnych przeglądarek internetowych (Internet Edge, Chrome, FireFox itp.). Jeśli zakup komputerów dla pracowników jest jeszcze przed Państwem, chętnie poradzimy jak zrealizować zakup optymalnie.

Szkolenia
W ramach wdrożenia oferujemy Państwu szkolenia z obsługi systemu dla pracowników. Warianty szkoleń są następujące. Możemy przeszkolić liderów, którzy posiądą pełną wiedzę z obsługi systemu i jego administracji. Następnie liderzy przeprowadzą szkolenia wewnętrzne w Państwa firmie. Drugi wariant to szkolenia z obsługi systemu dla szerokiego grona pracowników Państwa firmy. Szkolenia mogą być przeprowadzone w formie warsztatowej, która polega na tym, że każdy pracuje w systemie, ćwicząc poszczególne działania. Jeśli nie dysponujecie Państwo odpowiednią liczbą sprzętu, szkolenie może być przeprowadzone w formie prezentacji funkcjonowania systemu.

Do systemu Galactica HYDRA dostarczana jest instrukcja obsługi, w której użytkownicy znajdą informacje na temat pracy z oprogramowaniem. Pomoc można również uzyskać w centrum serwisowym Galactica.

Kliknij, aby zapoznać się z cennikiem
Kliknij, aby przetestować program Panotica Hydra 4.0
Napisz do nas, odezwiemy się