Zakup i wdrożenie
Aby skutecznie i sprawnie rozpocząć korzystanie z systemu Galactica HYDRA konieczne jest przeprowadzenie procedury wdrożeniowej. W zależności od tego, jak bardzo jest zinformatyzowana Państwa firma, doradzimy jak przeprowadzić wdrożenie przy minimalnych kosztach.
Zanim zdecydują się Państwo na rozwiązanie Galactica polecamy zapoznać się z funkcjonalnością systemu na naszej stronie, przetestować wersję DEMO, skontaktować się z naszym działem handlowym, który odpowie na Państwa pytania.
Na cenę oprogramowania wpływ mają następujące elementy:
- koszt subskrypcji lub licencji,
- koszt wdrożenia (mogą Państwo samodzielnie wdrożyć system w oparciu o dostępne instrukcje lub skorzystać z usług wdrożeniowych Galactica, które opisano niżej),
Główne usługi wdrożeniowe:
- dostosowania funkcjonalności systemu (w zakresie: pól formularzy, warunków wyszukiwania, procesy przetwarzania informacji, raportów, wydruków, powiadomień),
- importy danych początkowych (np: baza użytkowników, baza kontrahentów, baza produktów/wyrobów itp),
- integracje systemu HYDRA z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie,
- implementacje danych początkowych, zasilenie systemu bieżącymi dokumentami systemowymi, zdefiniowanie szablonów uprawnień, itp.
- wizyty konsultacyjne w okresie wdrożeniowym i eksploatacyjnym,
- instalacja i uruchomienie systemu,
- szkolenia dla liderów i użytkowników.
Instalacja i dystrybucja systemu
System GALACTICA HYDRA jest systemem intra/internetowym, do pełnego wykorzystania produktu, konieczne jest zainstalowanie oprogramowania na serwerze posiadającym dostęp do Internetu. W zakresie uruchomienia systemu jesteśmy bardzo elastyczni. Możemy zaproponować Państwu różne warianty, w zależności od warunków jakie istnieją u Państwa i takie rozwiązanie, które wygeneruje minimalne koszty.
Serwer
Jeśli posiadają Państwo własną infrastrukturę serwerową, możliwe jest posadowienie systemu w Państwa serwerowni (wymagania sprzętowe i systemowe uzyskają Państwa wraz z ofertą). Jeśli nie posiadają Państwo własnej infrastruktury to możemy pomóc w jej przygotowaniu służąc doradztwem lub możemy zaproponować hostowanie systemu w centrum hostingowym Galactica, które jest przygotowane do utrzymywania tego typu systemów, zapewniając stosowny serwis i poziom zabezpieczeń.
Komputer lokalny
Jeśli posiadają Państwo sprzęt komputerowy, to nasze oprogramowanie będzie na nim pracować praktycznie bez żadnych dodatkowych działań, o ile zainstalowana jest jedna z aktualnych przeglądarek internetowych (Internet Edge, Chrome, FireFox itp.). Jeśli zakup komputerów dla pracowników jest jeszcze przed Państwem, chętnie poradzimy jak zrealizować zakup optymalnie.
Szkolenia
W ramach wdrożenia oferujemy Państwu szkolenia z obsługi systemu dla pracowników. Warianty szkoleń są następujące. Możemy przeszkolić liderów, którzy posiądą pełną wiedzę z obsługi systemu i jego administracji. Następnie liderzy przeprowadzą szkolenia wewnętrzne w Państwa firmie. Drugi wariant to szkolenia z obsługi systemu dla szerokiego grona pracowników Państwa firmy. Szkolenia mogą być przeprowadzone w formie warsztatowej, która polega na tym, że każdy pracuje w systemie, ćwicząc poszczególne działania. Jeśli nie dysponujecie Państwo odpowiednią liczbą sprzętu, szkolenie może być przeprowadzone w formie prezentacji funkcjonowania systemu.
Do systemu Galactica HYDRA dostarczana jest instrukcja obsługi, w której użytkownicy znajdą informacje na temat pracy z oprogramowaniem. Pomoc można również uzyskać w centrum serwisowym Galactica.
Kliknij, aby zapoznać się z cennikiem
Kliknij, aby przetestować program Panotica Hydra 4.0
Napisz do nas, odezwiemy się